Lång morgondag:)

Jag och Ida har verkligen kickstartat vår träning måste jag säga. Pass både idag och igår. Kommer ha en mördande träningsvärk imorgon. Skall på ett danspass imorgon med. Hoppas det blir kul, skönt att ha ett lite senare på dagen med:) Måste skaffa mig en schysst vattenflaska och ett bättre träningslinne, svettfläckarna jag får när jag tränar i det jag har just nu är inte att leka med^^

Mycket att göra nu de här dagarna, även när man är ledig, tvätt och leka med kompisar, ja det är inte lätt.
Imorgon ska jag börja med att städa lägenheten, sedan skall det tvättas, sen en fika med Erica som ska lämna ön i övermorgon. Efter det leka med Ida och vidare mot ett danspass på friskis. Sen är dagen slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0