planer planer

Nej nu ska jag berätta för er om höstens planer, jag blir kvar på konditoriet hela hösten, sparar pengar och så lever jag på i svenssonlivet som jag så mycket just nu har tröttnat på.

Sen mot jul/efter jul flyttar nog jag och David till sthlm, Davids moster ska köpa lägenhet där då och kan inte själv flytta dit förrän efter ett halvår. Då kommer vi ni i bilden och hyr den av henne:)
Mer än såhär vet jag inte än Ida, vet att du helst skulle vilja veta vart lägenheten är, hur stor den är, på vilken våning, hur många fönster. Lägenheten är inte köpt än så vet inte:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åååååh vad kul! Då får ni en Sandra som hälsar på typ JÄMT ;)

2011-08-15 @ 21:41:48
URL: http://sandraakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0