Sommaren är kort

Sommaren lider mot sitt slut och jag är som vanligt besviken. Har inte hunnit med något som jag hade tänkt, eller iaf inte i närheten så mycket som jag ville göra, det här som skulle vara drinkkvällarnas sommar, vännernas sommar. Jag ska inte ljuga det fanns endel av dem med, men inte i närheten så många som det skulle ha funnits.

Kanske ska uppdatera vad jag har gjort i sommar, ja jobba har tagit upp 90% av min tid samt att jag gjorde en mycket snygg vurpa v.28 som gjorde mig hemmasittande i typ 1 vecka, sen visade jag mig inte ute mer än nödvändigt med tanke på hur vackert mitt ansikte såg ut, ja jag tog emot mig med ansiktet.

Just nu är jag sjuk i mitten av ett 7 dagars pass. Inte så snyggt jobbat, dock är jag tillbaka på jobbet imorgon tror jag.

Hösten berättar jag mer om i ett senare inlägg..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0