Busiga hästar

Jag skoja bara med er lite, icke sa nicke att jag skulle få vara ledig idag, nope. Det blev jobb för mig iaf, sjuklingar på jobbet.

Var även och red, var en riktigt rolig ridlektion allting känns som om det börjar släppa. Estragon är en underbar häst med sina knäppryck, han blir skraj för saker han sett minst 100 ggr. Japp så löjlig är han, men när man verkligen börjar komma igång i arbetet och han verkligen kan koncentrera sig så blir det underbart. Vi hade även en bom med, det var då ett hinder man måste hoppa över, rätt roligt att de kan bli så exalterade av det. Han busade ganska mycket och var en del bockningar. Tydligen hade det varit tillräckligt för tjejen som red innan som förmodligen blev lite skrämd och inte ville rida längre. 
Så nu har jag skrivit lite ridning för de som är intresserade:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0