check check check

I måndags var jag tillbaka på jobbet, och gud vilken ångest, hade ingen lust att jobba kvällspass. Men det gick väl an, hade inte så mycket folk så hade en städ raid.
Tisdag som natt och dag, folk ville aldrig sluta komma. Hade dessutom ett födelsedags kalas. Lyckades även med ett snyggt felslag på kassan, 1900*55. Det lyckades jag dessutom göra *2. Fattade verkligen inte hur jag skulle få bort det men jaja.

Har lite checklista över morgondagen
¤Tvätta
¤Hälsa på Fanny
¤Posta papper till CSN
¤Rida

Lite tråkigt nu min termin med ridningen blir superkort. Det blir bara ca 4 ridningar till sen är det slut. Sen vet jag inte när jag får rida igen. Tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0