Lite nere

Vad roligt att du blev glad för inlägget tillägnat dig min kära Ida:)

Hela helgen jobb jobb jobb, även fast det inte är det roligaste att jobba helg så är det skönt att jobba dag och att man har någon annan att köra sitt race med.
Ser ut som fan i lägenheten, eller ja behöver dammsugas lite fixas för att jag ska trivas. Dock är disken ur vägen iaf. Så städning imorgon sen funderar jag på en promenad ner på stan för att hitta någon bra ansiktsrengöring och en bra nattkräm. Var ju på en ansiktsbehandling på Carma med portömning massage och hudanalys. Jag har tydligen väldigt torr hud så nu är det bara att fixa en riktigt bra rengöring som inte torkar ut. Får väl gå in på apoteket, där brukar det finnas bra grejer.

Har varit lite nere ikväll, tänker bara lite på att jag ska åka iväg från David. David som inte riktigt visste varför jag var arg/sur/ledsen börjar leta efter ledtrådar och ja, han går in på min blogg. Så kommer han och sätter sig bredvid mig och frågar om jag vill ha en värktablett och :-Jaha det är därför du ser sur ut, du har ont i magen.
Jag tittar på han oförstående, huh? Nej jag har inte mens?
Han tittar på mig, :- hmm jaha? men det står ju på din blogg?... Ahaaa, okeeej.
Han hade tittat på en månad gammalt inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0