Äääääntligen ledig

Japp idag har jag varit ledig, superskönt, men jag kommer nog att sakna att jobba dag med Jenny, både pga man jobbar när alla andra jobbar och Jenny är hur go som helst.(men jag var nära på att vara tvungen till att jobba iaf, nu tog stackars lillebrorsan det istället)

Idag har jag putsat fönstrar med en j*vla skitskrapa från öb, så nu är mina fönstrar nog helt randiga. Jaja man kan se ut genom dem iaf. Har även lagt ner alla julgrejer i en låda som legat på en hög i köket. Har även kastat massa julblommor Davids födelsedags blommor och den krukväxten som stått i hallen och sjungit på sista versen nu ett tag kastades. Gud vad skönt.

Imorgon ska jag fortsätta med min rejd, det här stället ska bli top notch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0