Någon mer som söker boende i barca?

Mys dag idag. Var hemma och det jag åstadkom var att sätta upp vårt nyckelskåp.
Gick sedan hem till Josefin och hälsade på den helt underbart söta svanslösa kattungen. Satt och fikade och mysde med katterna:)
Gick sen till Tigris för lite käk med Alex och Alex, efter det bowlade vi. Kände oss bara lite underlägsna när proffsbowlarna stod bredvid^^

Har börjat en seriös lägenhetsjakt nu letar som en galning efter en lägenhet i barca, eller ett rum i barca. Hoppas mest på svar nu! Ja det glömde jag säga, jag har bestämt mig för barca iaf:)

Är rätt förbannad på vår hyresvärd nu, han skottar inte och sandar inte så resultatet blev nu när jag kom hem att jag ramlade rakt på arslet samt slog i armbågarna. Blä, argt mail till honom asap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0