Nytt år, nya förhoppningar

2 veckor sen senast, vad ska jag säga? Varken tid eller ork att engagera mig i bloggskrivandet.

Nu är jag tillbaka till vardagen, och helt ärligt, det suger. Det behöver hända något snart, 2011 kan bli ett riktigt bra år, David har slutat snusa, det enda är då att han går och äter hela tiden. Inte för att det är något problem egentligen för de som vet vilken kroppsbyggnad han har.

Har faktiskt inga nyårslöften själv, men man får väl se om man kommer fram till något med tiden. Jag vill bara ha lite förändring, något. Egentligen vill jag nog ha rätt stora förändringar men man får väl se vad som händer

Kan berätta lite om julklapparna kanske?
Av mitt hjärta fick jag en ny dator, känner mig en aning bortskämd om jag säger så, samt att jag fick en ny mobil av mina föräldrar, verkligen teknisk uppdatering. Ni som känner mig vet att jag inte haft en ny mobil sedan hmm, kanske 2007? Sen var den inte ny heller, eller så går de bara sönder. Mobiler har aldrig varit min grej, men nu kan vi se om det ändras!

Kommentarer
Postat av: Anonym

FLYTTA HIIIT! så jag har någon att leka med. hade vart wonderfuuulll!!

2011-01-05 @ 23:57:57
URL: http://buddhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0