4:e mars

Japp så är man åter tillbaka på sitt lilla sollösa rum.

Hade ett litet oförberett prov idag, gick faktiskt riktigt bra med tanke på att det här är min första vecka. Känns som om jag kommit in i det ganska bra med tanke på att de andra i klassen redan har pluggat i minst 2 veckor innan mig:)

Dumt av mig att inte ta en tjejs i klassens nr som jag var bjuden till en inflyttningsfest av. Så då får man skylla sig själv när man inte tog numret i tid. Blah, rätt tråkigt.

Nu är det iaf långhelg i Barcelona(vet inte om det är så i hela spanien) Det är en karneval nu i helgen orsaken vet jag faktiskt inte, men en massa ungar sprang omkring utklädda på vägen hem från skolan iaf.
Ska åka till en stad/by som heter Sitges där den här karnevalen är rätt stor på, på söndag med en tjej i klassen och hennes 2 rumskompisar. Ska bli trevligt har jag iaf något att göra i helgen.

Imorgon hade jag tänkt att shoppa, har kliat ganska mycket i fingrarna nu de senaste dagarna. Finns mycket fin shopping och riktigt bra priser enligt mig. Hoppas det blir fint väder då jag tänkt att gå ner på stan, tar väl kanske 20-30 min att går ner till La Rambla om jag inte villar bort mig på vägen.

Tog tyvärr inga bilder idag men här kan ni få lite på lägenheten där jag bor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0