Apokalypshalsband

Japp idag gjorde man ett prov som visade om man kunde få gå vidare till nästa nivå, och ja om man säger såhär, det kunde gått bättre men jag klarade det. Gränsen för att egentligen få gå vidare va 60% men man kunde få gå vidare ändå om man ville men jag fick 63,5%. Kan inte påstå att jag är nöjd men det fick väl duga.

Har därefter inte gjort ett skit, måste dock visa vilket sjukt snyggt halsband jag hittade häromdagen. Davids beskrivning av det var typ att, världen har blivit utsatt för en hemsk katastrof och världen har gott tillbaka ett ex antal 100 år tillbaka i tiden. Det ser ut som att en av de kvinnor som lever efter den apokalypsen hade använt mitt halsband. Alltså ett apokalyps halsband. Inte en komplemang, men ni kan få avgöra hur rätt han har. Det kanske kan vara ett snyggt apokalypshalsband?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0