Dagen

Haaallllå allihoopa!
Sitter här på mitt lilla rum som vanligt. Idag vaknade jag jättesent, kände hur jävla förkyld jag var, inte kul. Allting var typ supertungt i hela huvet. Så drog ut på det ett bra tag att bege mig ner på stan som jag hade planerat. Till slut kom jag iväg, och det var stark sol! Gud vad underbart, lite surt att jag lämna solbrillorna i mitt rum. Så jag gick och kisade hela vägen ner på stan, så om jag kommer hem jätterynkig så är det därför.

Var inne på ett jättestort köpcentrum som heter Corte de Ingles, sjukt stort. Om man ska jämföra så tänk er Åhlens city *3. Bild på Corte de Ingles

Sen har de verkligen allt mellan himmel och jord, från fina märkeskläder Ralph Lauren till elektronik och film, mängder med parfym och smink. Föredrar faktiskt affärer där inte allt hänger ihop, typ vanliga shoppingcentrum där man väljer vilka affärer man går in på. Hittade lite iaf 2 tröjor och lite smått och gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0