Insomnia

Jag kan inte somna, det är inte kul.
Nu har jag haft det så de senaste 3 nätterna, blää. Jag brukar inte ha insomnia på det här sättet, kanske 1 natt sen är det över sen har jag inte det på flera månader.. Kanske saknar David.. Ja så är det nog, det är inte kul det heller. Att prata med varann varje dag på skype är inte samma sak, det går väl, men man vet inte hur mycket man saknar en person som när man inte har den vid sin sida. Det är rätt ensamt om natten, även om David oftast somnar innan mig så har jag alltid någon att vända mig om och hålla om...

Sandra vi får ha en skypedejt snarast nu, vet hut människa. Du får ju inte skriva vad som händer på BB när jag först kan se avsnittet dagen efter. Skämmes.

En annan sak jag saknar är att rida, saknar fina lite smått löjliga Estragon, men även viljestarka Amica. Den mysiga känslan i stallet och känslan när det går så bra att man bara svävar på moln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0