Lite av allt

Snart gått en vecka till, tiden går fort här nere. Det gör den verkligen men jag vet inte riktigt om mitt hjärta håller med mig. Idag var det riktigt varmt hann t.o.m. bli lite röd om mina armar på 1 h i solen vi 5 snåret på eftermiddagen, det är inte illa huh?

Bilfan gick inte igenom, det är typiskt, aja då kommer jag alltså få göra en helt ny besiktning när jag kommer hem, BLÄ säger jag bara.

Imorgon flyttar jag, lite nervös för det är jag faktiskt, men hoppas att allt flyter på. Har betalat första hyran och fått nycklarna så det är bara inflyttning imorgon. Hoppas några av de andra som bor där är hemma så jag kan få lösen till det trådlösa nätverket:) Nu måste jag bara städa upp på det här lilla stackars rummet, mitt hellhole den senaste månaden, man blir galen av att bo i ett rum utan naturligt ljus.

Förresten så har jag möjligtvis en flygbiljett att sälja den 26/5 från arlanda till gotland. Avgår 17:15. Skulle egentligen tagit det flyget hem men råkade bli så att Norwegian ändrade min flight och det är en röd biljett så kan varken omboka eller avboka. Den blir din för 300 kr då betalar jag för namnändringen såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0