Sandra 21 år

Jävligt dåligt uppdaterat om man säger så men en helg med inflyttningsfest kom hem vid halv fem inte riktigt okej om man säger så. Min sömn är helt ur fas och har tröttnat verkligen på den här lilla stackars hålan till rum men snart flyttar jag!:D

Glömde att säga att min älskade vän Sandra fyllde hela 21 igår. Plutten då, har nästan övertalat henne att komma ner och hälsa på mig nu att hon kommer ner de sista dagarna sen åker samma flyg som mig hem. Hoppas hon vågar! Här får ni den nyaste bilden på mig och Sandra ihop:) Jag ser cp-glad ut men skitsamma

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååh tack gumman! Fin och glad du var på bilden:)

2011-03-31 @ 19:45:56
URL: http://sandraakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0