Nazty Monday

Slöfock-Linn japp det är jag samt att jag har prov nu på fredag för att se om jag får gå vidare till nästa nivå. Hoppas det går vägen!
Var även ute i måndags, nazty mondays på ett ställe på Apolo. Galet mycket folk även fast vi var först^^
Skitkul men det gick illa efter halva kvällen ganska mycket tappade bort både Patric och Filippa. Men höll tag i Emelie iaf. Hade kamera med mig och Emelie went wild med min kamera, ingen bra idé nej. Så nu har jag en massa kort på okända folks ansikten då Emelie tryckt upp min kamera i deras ansikten.
Jag som senare skulle ge igen på Emelie skulle ta några närbilder på henne, dock var min träffsäkerhet inte den bästa så jag kan nog göra ett kollage av Emelie där jag får med olika delar av hennes kropp^^


Jag, Filippa Emelie



Sedan här kommer lite bilder på random dudes som Emelie tryckte upp min kamera i ansiktet på..



Mycket vackert eller hur..

Sedan för att visa min grymma pricksäkerhet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0