Uppdatering

Sååå nu efter påtryckningar får man väl börja uppdatera ordentligt.
Japp jag sitter här nere i Barcelona det är skitväder just nu btw 7 grader och regn. Vilken bullshit.
Jag bor just nu hemma hos en dam på 49 år i ett litet rum. Lagom stort men lite tråkigt att jag har ett fönster innåt en liten patio det suger. Mitt rum är mörkt som natten dygnet runt om man inte har någon lampa tänd.

Går på en skola som heter Olé languages rätt bra skola tycker jag. Har en lärare som heter Carol, hon är den raka motsatsen till stereotypen av lärare. En yngre tjej ca 30 år, hetsig och har inga problem att dela med om sig själv. Vi vet nu att hon varit utsatt för en konstig kille som hon träffa på nätet som hon hade intensiv kontakt med i 3 månader och de skulle träffas men han hade alltid någon ursäkt. Det värsta var när han sa sig varit med om en bilkrasch. Han hade en facebook och hon fick chatta med hans vänner och allt. Hon åkte halvvägs till Valencia för att träffa honom men han kom aldrig hon bodde på hotell med någon av hans tjejkompisar. Till slut kom det typ fram att ingen av de personerna fanns, det var förmodligen en kille som var alla kompisarna.
Hon ska även förstora brösten samt att hon kommer in på lektionen en dag och säger att hon mår skit för att hon har världens mensvärk.

Går med rätt trevliga personer, alla är för tillfället svenskar förutom 1 tyska. Rätt skönt att få prata lite svenska ibland.

Alltså det går bra för tillfället, det är dock lite småtråkigt innan man lärt känna någon bra, Man vill inte tränga sig på. Samtidigt vill man ju hitta på något. Jobbiga läget är att man ofta går ut och gör saker, vilket ofta innebär att man dricker någon form av alkohol. Jag går fortfarande på min roliga penicillin och har lyckats få någon kul förkylning med så man är inte i sitt esse.


Var även för första gången på starbucks häromdagen med 2 klasskompisar,(Märk även hur fint de flesta stavar mitt namn, Lin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0