Dansa röven av sig

Ojoj vilken gårdag. Låg på stranden i hela 4 timmar, helt underbart. Var faktiskt i och badade i en halvtimme också. Tillräckligt varmt för det iaf:) Senare köpe jag Linnea och Sara oss varsitt sangria paket och gick hem till mig där vi snackade skit och lyssnade på nostalgilåtar tills vi blev lite salongsberusade då begav de sig hem för att vi skulle ut senare:)
Dessvärre efter att jag varit och duschat somnade jag på sängen och vaknade inte fören 23. Då var det snabba ryck så begav jag mig först till Nevermind, en grunge-bar, sen blev det vidare till Hyde, en liten klubb men hade skitkul och jag och Sara dansade röven av oss. Slutade med publik då killar här inte verkar vana att tjejer kan dansa loss som vi kunde. Linnea gjorde samma sak som jag, försov sig, fast till lite senare, ca 00:30 så hon blev hemma.
Jag var tillbaka och redo att gå i säng vid 4:30, det var trevligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0