Bara en fundering

Min mage är död, det upptäckte jag när jag låg på golvet och Ida knuffa ner mina ben, ajajaj. Usch. Ja hoppas det ger betalning sen iaf.

Vad är det med folk att bli med barn nu? Eller tycker folk att det är dags? Jag är 21 och har inte genomfört något jag vill i livet i princip. Tycker de som blir med barn nu att de genomfört allt de vill innan de är fast med barn? Som att plugga och resa? Jag undrar bara för jag förstår det inte, men kanske ligger det i min uppväxt med, min mamma var inte den tidigaste att få barn, hon hade mig vid 29 och då var hon den äldsta förstföderskan på bb.
Kan någon förklara för mig när man ska skaffa barn, eller varför man skaffar det när man är i undre 20 års åldern?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0