Effektiv

Idag har jag hunnit med mycket.
Skulle bort och prata med chefen angående arbetstid och lite annat, det fick jag avklarat efter jag varit på gymmet i lite över en timme. När jag cyklade hem kom jag på att det kunde vara dags att fixa min cykel, bakhjulet eller något är galet med det iaf. Så den är nu inlämnad för lagning.
Gick sedan den lilla biten hem från cykel och mc-hallen sen ringde jag tandläkaren för att byta tid. Blir alltid lika förundrad av vissa branscher. Hur de bara kan stänga till någon timme för lunch. Ja okej lunch kan man väl få ha, men måste alla ha det samtidigt? Så att ingen ens kan svara i telefonen? Sen när jag bokar om tiden, så vill jag ha på en måndag så sent som möjligt. Ja då finns de 15:20. Frågar vad det finns mer för tider, om det finns ett snäpp tidigare. Nej då var den tidigare 14:20. För det var ju eftermiddagsfika då. Helt otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0