SHOPPA!

Fick akut shoppingsug igår kväll och slog till på något jag varit sugen på länge.
Ett par bruna jodhpurs och ett par snygga chaps. Självklart snackar jag ridning nu, men kunde inte hålla mig. Skorna hade jag tänkt att använda vanligt först. Det är ett tips till alla som velat ha jodhpurs och vill ha i skinn till ett överkomligt pris. Kolla in ridsportbutiker. De skorna håller oftast mycket bättre då de är menade för seriös användning och är inte samma slit och släng varor som andra.
Skorna från den övre bilden och chapsen från den undre, båda i mörkbrunt. Skiiitsnyggt:)

Dock har jag inte mättat mitt shoppingbehov än, sen är de där jäkla proteinerna jag ska hitta med, och möjligtvis heat-tabletter med. Men det får vänta till nästa lön. Man kan ju inte redan shoppa upp det man får tillbaka på skatten... eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0