Träning träning!

Sitter nu och myser i min piece of norway och känner mig nöjd efter träning:)
Var och tränade med Liv, båda kände av att vi inte tränat på länge, så nu var det dags, blir träning imorgon med.
Pressade Liv, så får se vilken träningsvärk hon har imorgon, moahaha.

På vägen hem tog jag bussen, på öster kliver det på några fyllon, speciellt en full tant. Hon börjar häckla en av de unga mammorna som sitter på bussen med hennes barnvagn. Vad fan gör man så för? Hon skulle ha kastats av bussen ögonaböj säger jag. Det är inte okej med vuxna människor som beter sig så. Jag kan bara tänka mig hur arg jag hade vart om jag var den där mamman, visst mamman tjafsade emot, vilket hon med all rätt gjorde. Man har dock inte så mycket att sätta emot när man sitter med ett spädbarn i famnen. Usch vilka människor det finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0