BM

Jag har inte använt schampoo på ca en månad nu. Men uuuusch vad äckligt tänker ni då. Men nej då, mitt hår är så rent så. Har börjat köra på balsam-metoden. Har alltid haft stora problem med min hårbotten så tänkte att alla mjällschampoon jag använt både dyra och billiga har bara hållit det borta i omgångar så då får man prova något nytt.
Om ni är nyfikna kan ni läsa om balsammetoden här.

Vad jag kan säga om det hittills. Mja jo jag testar fortfarande runt lite vilket balsam som är bäst, om jag kan smörja in hårbotten med olja osv. Skall nästa gång jag är nere på stan inhandla Äppelcidervinäger, solrosolja och någon eterisk olja. Ojoj, vad duktig jag blivit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0