sådeså

Jag är hungrig typ jämt. Börjar tro att jag har mask i magen. "Hoppas". Nej men jag kan verkligen inte förstå det. Jag måste verkligen börja äta mindre. Behöver nog bara hälften av allt jag proppar i mig. Usch.
Tycker ju om att äta, där har vi problemet.

Ska se om jag kan få till en viktnedgång. Då jag väger lite för mycket för mitt eget bästa. Och nej jag vill inte ha några svar "Åhhhhh men du är fiin som ääääär!" Jo visst är jag väl det, men det handlar om vad jag själv känner mig bekväm med. Sådeså.

Kommentarer
Postat av: Anonym

säger som du. det är som jag själv känner mig bekväm med! kör också på den.

<3

2012-05-12 @ 18:34:13
URL: http://buddhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0