Nya vanor

Arbetsdag med en kund som tyckte jag förtjänade löneförhöjning. Bra dag.

Jag har blivit en naturlighetsnörd. Jag som trodde att det aldrig skulle hända, bli en hippie liksom. Nu menar jag hud och hårvård då. Jag har hållit på med balsammetoden nu i snart 1 år. Jag trivs, mitt hår trivs. Ja min hårbotten trivs, den slipper det uttorkande schampoot och får sig en rejäl knådning varje gång jag duschar. Wunderful.
Sen finns det någon bättre ansiktsmask än en OCM-mask? Terapi framför tvn när man sitter masserar trynet, att även händerna får sig en smörjning blir ju inte de ledsna för heller.
Jag har blivit biten av det ekologiska monstret. Nu ska bara matvanorna följa därefter.

Min nya grej blir nog att jag MÅSTE skriva upp allt onyttigt jag ätit under dagen, tänkte först att jag skulle göra en matdagbok här men det blir nog för långtråkigt. Så då skriver jag bara upp allt onyttigt jag tryckt i min så får vi hoppas på att det blir mindre och mindre med tiden?
Idag:
Kanter av kärleksmums samt utav några chokladbrön. Farligt att jobba på en konditori..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0